23 Haziran 2015 Salı

2 Yaşında Bir Veletle Tek Ebeveynli Uçaklı-Otobüslü-Arabalı Aktarmalı Bir Yolculuk (!?)

Evet, başlığı doğru okudunuz.

Az önce Bodrum uçağına bilet aldım. Yarın Arya'yla Bodrum'a (1 sa.) ordan da Havaş ile Didim'e (90dk) gideceğiz. Didim'de Evrim bizi karşılayacak, arabayla Didim Polis Kampı'na gideceğiz inşallah.

Niye böyle bir işe kalkıştığımız sorusunun cevabına gelirsek, biz bu yıl karı-koca ayrı tatil yapma konusunda anlaştık ama işler planladığımız gibi gitmedi. Evrim tatile ailesi ile gidince bizi özledi ve pek de keyif alamadı. Sonuç olarak ailecek ısrarla bizi de çağırmaya başladılar :) Yoğun ısrarlara dayanamadım ve geç de olsa Arya'yla tatille dahil olmaya karar verdik.


Uçaklı-otobüslü-arabalı bir yolculuğa çıkmak gözümü korkutmuyor desem feci yalan söylemiş olurum. Uçak kısmı en kolayı, çünkü daha önce birkaç kez bindik anne-kız birlikte ve sorun yaşamadık. Gözümü en çok korkutan o 90 dk'lık Havaş yolculuğu :( Arya'yı nasıl oyalarım diye düşünüyorum, kusar mı diye düşünüyorum, ağlarsa herkes sinir olup gıcık gıcık bakışlar atar mı diye düşünüyorum, laf eden olursa kendimi tutamayıp saldırır mıyım diye düşünüyorum :( Havaş yolculuğunu atlatırsak babası devralır Arya'yı, gerisi sorun olmaz diye avutuyorum kendimi.

Seyahat esnasında 2 yaşında bir velet nasıl oyalanır bilen varsa, tavsiyelere açığım. Benim aklıma gelenler aşağıda:

- Resim defteri ve boyalar
- Çubuk, balık kraker, grissini
- Ayran (Arya'nın favori içeceği :)
- Tablet/Telefon Baby.tv, şarkı, müzik vs. (Evet biliyorum çocuğu bunlara maruz bıraktığım için kötü anneyim :)

An itibariyle kardeşim sayesinde tablete baby.tv videoları yüklüyorum. (elden izletirim diye düşünmüştüm :)

Bir de valiz hazırlama konusu var ki beni benden alıyor. Ben hep liste yaparım tatile çıkmadan bir hafta önce ve aklıma geldikçe listeye eklemeler yaparım. Böylece hiçbir şey (neredeyse:) unutmadan valiz hazırlarım ama bu kez vakit yok. Tabi yine liste yaptım ama eklemeler için vakit yok :( Çocukla tatile çıkmanın en zor yanı alınacak bir sürü ıvır zıvır olması. Şampuan, krem, ilaç, biberon, suluk... Neyse işler beni bekliyor. Dönüşte yolculuk maceramızı gülümseyerek anlatabilirim inşallah :)

Bize şans ve kolaylık dileyin lütfen :)


2 yorum:

  1. Hiç korkma, rahat geçecek eminim, hem düşünsene Arya'yı babannesine bıraktığın andaki hafiflemeyi :D
    Çıkartma al, bir sürü çıkartma, inanılmaz bir buluş! :)
    Didim'de bence herşeyi bulabilirsin, ben el çantasıyla gidiyorum ordan alıyorum ihtiyaçlarımı.
    İyi tatilleeeer!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de çok rahat geçti :) En korktuğum kısım olan 90 dk.lık otobüs yolculuğunda Arya 10. dk.da uyuyakaldı, tam inmeden önce de uyandı :) Yolculuğun tek zorluğu Arya'nın havaalanında uçaga gidene dek ve uçaktan indikten sonra yürümek yerine kucakta gitmek istemesi oldu ama sonuçta denize girdiği andaki neşesini görmek her şeye değdi :)

      Sil