3 Ağustos 2015 Pazartesi

Bitmeyen Tatil Yapmışlar, Biz de Bir Bakalım Dedik :)

Son bir aydır hiç yazamadım çünkü bu aralar her şey çok hızlı ve biz sürekli hareket halindeyiz :) Ailecek yaptığımız Didim tatilinden 2 hafta sonra Arya'yla anne-kız yine yollara düştük :) 13 Temmuz'da Istanbul'dan Izmir'e, oradan da Manisa'ya geçtik. Manisa'da yakın akrabalarımızı ziyaret etmek için bir gün bir gece kaldik ve Salı günü 2 haftalığına Çandarlı'ya (Dikili / İzmir) geçtik.

Arya yolculuk mevzuna epey alıştı. Tabi ki yine zorlandığım anlar oluyor ama çok da korkutucu değil. Yanımızda boya kalemi, defter, abur cubur ve tablet olduktan sonra 3-4 saatlik yolculuklardan akıl sağlığımı kaybetmeden sağ çıkabiliyorum Allaha'a şükür  :)

Yine bebek ve tek ebeveyn olarak çıktığımız tatilin yolculuk kısımlarını atlayarak geçersek Çandarlı'da en zorlandığım konu Arya'nın hiç yerinde duramaması ve sürekli elimden tutarak beni ordan oraya sürüklemesi oldu. Uyanır uyanmaz sokağa çıkmak, denize gitmek istedi, kolluklarını şapkası takıp kapının önünde bekledi, istediği olana dek de zırladı cadı.

Tabi ki her gün kahvaltı sonrası denize gittik ama minik cadım denize gidince de yerinde durmadı. Kısacası tüm tatili ordan oraya sürüklenerek geçirdim. Yine de Arya'nın hakkını yemeyeyim, gece gündüz düzenli uyudu (sabah 7'de kalsa da) ve yemek konusunda huysuzluk yapmadı. Arya'nin alışkın olduğu deniz simidi patlayana kadar yüzme konusunda da oldukça iyi gidiyorduk ama Arya yeni aldığımız simidi hiç sevmeyince yüzme çabalarım sekteye uğradı maalesef :(Allah'tan Kağan var da, o Arya'yı oyalarken ben de biraz yüzebildim :)

Tatilin bitimine yakın Arya kendine çok tatlı bir abla buldu, Pelin Naz :) Onunla denize girdi, oynadı, epey eğlendi. Hatta Pelin Naz sayesinde kolluklarla kendi kendine yüzmeyi bile öğrendi :) Deniz dışında Arya'nın en büyük eğlencesi evin terası oldu. Terasta dedesi ile atçılık oynadılar, hortumla birbirlerini yıkadılar, mandallardan tren yaptılar :) Bir de akşamları parkta tahterevalliye bindiler :)

Arya'nin dayı aşkı tatilde de artarak devam etti :) Kağan nereye gitse Arya da peşinden gitti. Üst kat, alt kat, teras, banyo... kuyruk gibi takıldı peşine  :) Dişlerini fırçalarken bile ayrılmadılar 😁

Çandarlı'dan 2 haftalık hasretle dönünce Evrim'le tatile son noktayı aşkla koyalım dedik ve Arya'yı babaannesine bırakıp karı-koca Büyükada'ya gittik, 2 günlük nefis bir kaçamak yaptık :)

Aslında anlatacak o kadar çok şey var ki... Ama şimdilik bu kadar yazabiliyorum. Arya yarın kreşe başlıyor, çok heyecanlıyım. Sevecek mi kreşi, kolay alışacak mı acaba? Bakalım, inşallah her şey yolunda gider.