9 Eylül 2019 Pazartesi

Aklım Çıkıyor

Yaz boyu ara ara gelen krizleri bastırdım hep ama artık kaçıp saklanacak yer kalmadı. Bugün itibari ile Arya 1. Sınıfa başlıyor ve ben şu an stresten çatlamak üzereyim.

Arya'nın sınıfı kocaman bir binanın en üst katında. Büyük insan bile zor bulur. Her teneffüs in çık yapmak çok zor. Tuvaletler alaturka ve ne sabun ne de tuvalet kağıdı var. Öğle arası 1 saat ve okulun kapıları açılıyor. Çocuklar dışarı çıkabiliyor öğle arası. Benim ders giriş - çıkış saatlerimle Arya'nınki hemen hemen aynı ama gelip gitme süresini hesap edince işler karışıyor. 4 gün son saatlerim boş ama 1 gün son saat dersim var, o da bugün! Evrim 12-24-Boş-24-12 şeklinde vardiyalı çalışıyor. Saatleri hiç uymuyor neredeyse.

Ne olacak, nasıl olacak, ne yapacağız hiç bilmiyorum. Çok gerginim, çok endişeliyim. Biliyorum ilkokula başlayan ne ilk ne de tek çocuk Arya değil ama gel de anlat işte içime bunu!



6 yorum:

  1. Kuzummmm, öncelikle tüm eğitim yaşamı boyunca gülsün güzel yüzü, hep mutlulukla severek gitsin, güzel güzel öğrensin derslerini, sizi de başarılarıyla mutluluklarıyla güldürsün. İnşallah!
    Bu çok özel bir gün, ilerde bugüne bakınca hatırlayacağın o heyecanlı mutlu hali olacak, geçecek bu endişeler, herşey yoluna rayına oturacak biliyorum.. Bizde de aynı ayrı dertler, üstüne de hapşıran maya'ya bakıp bakıp "allaaa yine hastalanıyor sanki ya bari okulun ilk gününü kaçırmayaydı" diye deruuuun düşünceler :D Bak en azından siz kaçırmadınız okulu daha ilk günden.
    Laubalilik için özür, benim de aklım başımda değil, çok heyecanlıyım, bizimki de yarın başlıyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah da Arya da Maya da hep mutlu olurlar eğitim hayatlarında. Aslında keşke eğitim sistemi her daim tüm çocukların sağlıklı gelişimini ve mutluluğunu destekler nitelikte olsa. Şu ilk haftası atlatsak kolaylaşacak işler biliyorum ama işte beynim durmuyor ki 2 dk sakinleşeyim. Ama ilk günü atlattık şükür. Size de yarın için bol şans diliyorum. İnşallah çok güzel geçer her şey :)

      Sil
  2. Gözlerinin içi gülüyor, gamzeleri çok şeker <3 Bence bu pozitiflikle her şeyin üstesinden gelir, endişelenme annesi. Başarılı, mutlu bir eğitim hayatı olmasını ve karşısına hep iyi öğretmenler çıkmasını diliyorum.
    Umay.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun keyfi yerinde :D boş yere endişelenen benim. Aslında bu endişemin sebebi de Arya değil, daha çok benim her şeyin saatini ona göre ayarlamak zorunda kalışım ama hallediyoruz bir şekilde :) teşekkürler :)

      Sil
  3. Ne güzel gülmüş <3
    Gülen yüzü hiç solmasın. Yolu açık olsun. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil