18 Temmuz 2019 Perşembe

Çocuklu Tatil Vol. 2

Tatilimizin oteldeki kısmı bitti. Evrim eve dönerken biz Arya ile Çandarlı'ya babaevine geldik.

Bugün 3.  gün ama yoruldum. Arya evde sıkılıyor, denizde kaşınıyor; evde kalmıyor, denizde kaşınıyorum diye zırlıyor. Tam cinnetlik! 

Denizde karnımız acıkınca kıyamet kopuyor. Eve gidip gelmeyi kabul etmiyor, sahildeki cafelere yürürken ayağıma kum batıyor diye ağlıyor. Az önce zorla geldik iki adımlık cafeye. Bu satırları buz gibi bir Bomonti Filtresiz eşliğinde yazıyorum. İyi ki alkol diye bir şey var!

Arya gezmeyi daha doğrusu yürümeyi hiç sevmiyor. Bir yere gideceğimiz zaman ilk sorduğu şey: Uzak mı? / Yürüyerek mi gideceğiz? Bu yüzden tatil deniz-ev arasında geçiyor maalesef. Allahtan deniz çok yakın yoksa denize de giremeyiz!

Bir yere gidene kadar çile, gidince rahat, geri dönmek yine çile! Şu an rahat kısımdayız. Kızarmış patates ve ice tea ile Arya mutlu, Bomonti ile de ben 😁



2 yorum:

  1. Yavruuum, yüze bak yaaa, bitmişsin :D
    Baba gitti diyedir, benimki de aynı model.. Ayağıma kum batıyor klasik zaten hahahaha Deniz çok tuzlu'yu unutma..
    Ne kadar kalacaksınız, denk gelsek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma:( kitabı elime alıp, oturduğum an benden mutlusu yok. Diğer zamanlarda böyle bitik haldeyim :p denizin her şeyi dert valla soğudum, yüzmek bile gelmiyor içimden :D

      Sil