16 Mart 2014 Pazar

Arya'nın İlk Saç Kesimi

Arya 9 ay 11 günlük :)

Dün Arya'nın ilk saç kesimi için çocuk kuaförüne gittik.

Arya doğduğunda epey saçı vardı; geçen 9 ayda saçları iyice uzadı. Sabahları saçlarını toplamak başlı başına bir mücadeleye dönüşünce çözümü saçları kestirmekte bulduk. Uzun süredir kestirelim diyorduk ama yaşından önce saç kesilir mi, çocuk kuaförü nerde var vs. gibi sorular sebebiyle sürekli erteledik. Sonunda dün netten bebek kuaförü yazarak arama yaptım ve eve yakın olduğu için Bakırköy'deki Bermoda  çocuk kuaföründen randevu aldım.

Evrim ilk başta "Ben kızımın saçını kestirmek istemiyorum ki" diye yan çizmeye çalışsa da "Rihanna modeli kestirelim, çok şirin olur" diyerek onu ikna ettim. Herşey tamamdı da Arya o koltuğa oturunca neler olacaktı? Ağlayacak, ayağa kalkmaya çalışacak, kucağıma gelmek isteyecek diye düşünüyordum kuaföre gidene kadar. Kuaföre girince Arya etrafı incelemeye daldı, koltuğa oturdu, önlük takmaya çalışana kadar herşey iyiydi. Önlük takılırken Arya mızmızlanmaya başladı. Oyuncaklarla biraz oyaladım, ara ara yine mızmızlansa da koltuktan kalkmaya çalışmadı.

Kuaföre giderken Arya'nın saçlarını yandan ayırıp tepeden lastik toka ile toplamıştım; kuaföre de toplu olan saçların kalacağını ve geri kalan kısmın kısacık kesileceğini söyledik. Kuaför tereddüt etse de sonunda kesimi istediğimiz gibi yaptı. Yandaki fotoyu eve gelir gelmez çektim; yukarıdaki de banyo sonrası çekildi. Arya'nın yeni saç modeli  o kadar kullanışlı ki kıskanmadım desem yalan olur :)

Arya'yı götürdüğümüz kuaför 0-9 yaş arası hizmet veriyor ve kesim ücreti 20 TL. Dükkan ufacık ve tek çalışan dükkan sahibi Ali Aydınlıoğlu olduğu için randevu ile hizmet veriyor. Biz kesimden memnun kaldık. Alternatif arayanlar için E-bebek mağazalarının içinde de çocuk/bebek kuaförü var.

Bakalım Arya'nın saçları ne kadar hızlı uzayacak :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder